Hundträff

Jag, Pling, Linnea, Helena, Mattias, Elmer och Phärla har haft en liten träff idag. Vi gick ner till ishallen och släppte lös hundarna. Elmer är hyfsat mycket större än Pärlah. Var lite rädd att han skulle krossa henne!
Sen for vi hem till Valån och såg på Sex and the city filmen. Åt kakor och drck te.

Önskar verkligen att vi alla bodde på samma ställe och kunde umgås mer. Mina vänner är de bästa i världen. Finns inga som kan få mig att skratta så mycket. Jag känner mig så trygg med er. Det är verkligen något speciellt med vänner man har haft sen man var liten. Vi har så många minnen och vi känner varandra nästintill utan och innan. Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra jul karin! :)

2008-12-24 @ 09:46:36
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Ellet

tack jag tog genast åt mig :P haha

2008-12-26 @ 23:02:51
Postat av: nÅke

ayla kæm te å spisn opp

2008-12-27 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0