Miami

Idag ar det ganska kallt har (jag vet inte lika kallt som hos er). det ar ungefar som en sommardag hemma nar det blaser mycket. Jag forsokte mig pa att sola pa stranden, men det blev lite fo kallt. Dom flesta som lag dar hade klader pa sig.

Gick pa bio igar, "Changeling". Jag rekomenderar! Ska nog ga pa bio ikvall med.

Mitt mumintroll heter forresten Leila och hon ar valdigt speciell. Hon pratar sa dar tyst att man maste saga va hela tiden. Men nar jag hor hur hon pratar sa tycker jag om henne.

Linnea- jag skrev visst lite konstigt, men nu har jag andrat!

Kommentarer
Postat av: Ellet

hAHA "när ja hör vad hon säger så tycker ja om henne" haha, jaa du kaka. ta och kom hem till mig nu!!

2008-11-17 @ 11:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0