Miami

Pratade med amerikanskan pa mitt rum igar. Hon ser helt galen ut, har alltid pa sig en basker som hanger ner over ena ogat. Hon har bott i Paris, sa jag antar att hon tycker att det ar sa man ska se ut da. Hon har jobbat med haute couture men ar nu arbetslos. Hon ar 56 ar och har ingen fast adress.Hon skrammer mig, hon sager att Obama ar muslim (vad nu det har med saken att gora), hon sager att hon ar radd att han ska bli nasta hitler. Den har kvinnan ar ocksa valdigt troende. Hon ar emot att homosexuella ska fa gifta sig. Allt som jag tycker ar en sjalvklarhet ar hon emot.
Hon ar valdigt aggresiv nar hon pratar. Jag sager ingenting utan haller mig neutral. Hon skrammer mig.

Kommentarer
Postat av: Ellet

ja, endera får alla i ett land samsas om en religion eller så fr man börja acceptera att alla tänker o tycker olika. inskränkta jävlar..

2008-11-17 @ 18:35:42
Postat av: Emma

Usch, jag ska tänka ut en ondskefull plan. Eller så bara skiter du i henne...

2008-11-17 @ 19:47:31
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Sleep with one eye open Kaka...one eye open.

2008-11-17 @ 22:16:23
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0