Nashville

Guud sa kul jag har haft de har dagarna. Fredag och lordag kalasade vi och igar sag vi pa film i Kais lagenhet. Kai ar en hyfsat udda typ, han ar fran Israel och varje gang han sager natt sa skrattar man. han kan inte skilja pa orden bitch och beach. Han kallar alla for suga lips. men han har nu borjat kalla mig for beach.

Idag ska jag forsoka mig pa att gora lite turistiga saker, for alla som jag har hangt med har legat och slappat hela dagarna..., aven jag.

Imorrn flyger jag till New Orlens. Jag hade garna stannat langre i Nashville, men eftersom jag fick en impuls att planera vad jag skulle gora sa kan jag inte det! Men New Orlens verkar vara bra, alla sager det iaf.

Kommentarer
Postat av: Ellet

kul kaka! :)

2008-11-10 @ 22:21:40
Postat av: Emma

det blir nog kingeling!

2008-11-11 @ 09:07:24
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0