Varning

Jag har varit med om en fruktansvard sak. Jag varnar kansliga lasare!
Jag gick och la mig ganska tidigt igar, var trott och less. Vid 23.30 vaknade jag av att det var natt pa min arm, jag oppnade ogonen och ser en stor kackerlacka pa min arm. Jag skriker och kackerlackan far viadre till vaggen och forsvinner sedan.
Kvinnorna som jag delar rum med fragar om jag har dromt en mardrom men jag lyckas snyftande beratta att det var en kackerlacka. Pat 75 ar fran England gar till receptionen for att beratta om detta, samtidigt sa disskuterar finskan (som ar utrustad med en sko) och amerikanskan om hur ackligt det ar. Finskan och jag ser samtidigt att kackerlackan nu ar vid min ryggsack, hon borjar att ploja igenom min grejer for att kunna doda den, men den ar borta. Efter ca 10 min uppenbarar den sig pa amerikanskans sang. Hon skirker annu mer an vad jag gjorde. Tillslut lyckas finskan att doda den och Pat bar ner den till receptionen for att visa honom att vi inte ljog.

Jag kunde nastan inte somna om. Det var jattehemskt. Jag ar jatteradd for insekter! Dessutom sager Pat som har varit mycket i Australien att det dar var den storsta kackerlackan som hon nagonsin har sett!

Finskan var sa sot och borjade prata svenska med mig. Det ar verkligen nagat lugnande med finlandssvenska. Hon ar mitt egna lilla mumintroll...., som dodar kackerlackor!  

Kommentarer
Postat av: nÅke

du skø væl int ha dom væ dæ åt karbacken

2008-11-16 @ 00:23:28
Postat av: Emma

du jag har ocks¨å vare med om hemsk heter läs min blogg... ikväll äre kallt här kaka. Jag fryser ända in i märgen.

2008-11-16 @ 00:32:58
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Usch vad hemskt! Jag förstår verkligen, vem kan somna om efter något sådant!?

2008-11-16 @ 01:54:21
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0