New York

Tillbaka i New York. Kanner mig som hemma =)
Tagresan igar var hur lang som helst. Det blev forsenat med 2 timmar. Sa jag satt pa taget i 14 timmar. Var hyfsat less.
Jag borjade lasa en pocketbok och innan vi kom fram till New York hade jag last ut den, 450 sidor. Det ni!

Pa gransen mellan Kanada och USA stannar man i 2,5 timmar! Trakigt!

Hostelt som jag bor pa nu har lagre standrad an de som jag har bott pa tidigare. Men jag tillbringar ju inte sa mycket tid dar, sa det far duga.

Jag tror att jag ska ta mig en tur till djurparken idag. eller kanske hitta pa nagot annat. Far se!

Kommentarer
Postat av: Ellet

Du kan ju gå o se John Lennons dödsplats! typ ta en prom geno central park o dryga me poliser o köpa svenska prylar på affärer :P snart DH! kram

2008-10-07 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0