Resturangbesok

Vi skulel ga ut och ata en fin middag igar. Kanda att vi hade inte gjort det sen vi borjade resa och dessutom sa var det var nast sista kvall tillsammans.

Vi velade mellan nagra resturanger, men till slut sa var det en slemmig karl som drog in oss pa en resturang . Redan da borde vi kanske ha reagerat, men det var 17 cad for sallad, huvudratt, kaffe och efterratt. Sa vi tyckte att priset var bra!
nar vi satte oss var assietterna dammiga. Vi bestallde och fick vanta ganska lange pa maten. Jag bestallde en cola (for vattnet har smakar klor!), och fick vanta ca 35 min innan han kom pa att jag hade bestallt den!

Jag tog kott och det smakade bra. Men Imogen tog lax som smakade konstigt och Gergina tog musslor som smakade konstigt. Vi fick valja mellan 2 efterratter. Jag ocg Gerogina tog samma och Imogen skulle ta frukstallad. nar han kommer och ska servera det sa far alla tre samma och Imogen maste saga till igen att hon vill ha fruktsallad. Han vandrar ivag och ca 25 min senare tittar han forvanat pa henne och sager fruktsallad. Under den tiden som gick for henna att fa fruktsalladen sa hande en grej.

ett par gar mot toaletterna och tafsar pa varandra. Sen gar de in pa samma toalett och ar dar typ 15 min! Sen kommer killen ut och ser sa jakla ackligt nojd ut, efter nan minut kommer tjejen ut och ratar till sina klader!
Vi holl pa att do av skratt! Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Ellet

Haha! de verka ha haft en trevlig stund på restaurangen iaf :P hehe, kan man dricka vattnet i kranarna dpå de stället du varit? de kunde man inte i kalifornien eller nevada. Är det så där apmyke vatten i toaletterna där oxå?

2008-10-01 @ 17:32:57
Postat av: Emma

Å det sistnämnda har jag varit med om (tolka det inte fel nu) Du vet på hotellet när man är bartender och folk är kvar efter man har stängt.. ;p

Hoppas du har det jättebra karin! :)

2008-10-02 @ 10:11:47
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0