Seniorboende

Nar jag kom till det nya stallet for att checka in blev jag hyfsat brydd. Overallt var det gamla manniskor. da menar jag verkligen gamla manniskor! Jag trodde att jag hade gatt fel och fragade damen i receptionen om det har verkligen var ett hostel och hon sa att " ja det var ett hostel, men aven ett seniorboende"! Sa alltsa ar det jag och seniorerna som hanger har! Det ar iaf inte hogljutt!

Niagarafallen var tufft, men inte alls lika stort som jag trodde. Men helt klart det basta vattenfallet jag har sett.

Skulle aka tunnelbana ner till Cn tower* for att ta en battur runt nagra oar. Men tunnelbanan oppnade inte forsen 8.55 och nar jag laste skylten och stod dar en stund sa var det en karl som kom fram till mig och sa "det star att det oppnar 9.00 pa skylten, om du kan lasa forstass'.
Jag log bara och gick darifran. Nu hoppas jag att han har forsvunnit nar jag gar ner igen.


*Jag har ljugit for er! men helt oavsiktligt. Fick hora igar att CN tower nu ar varldens nast hogsta byggnad. det finns en i Bubai som ar hogre!

Kommentarer
Postat av: Tuula Sundelin

Goa Karin, Du är väl rädd om Dig och Dina FÖTTER!!!!

Största kramen Tuula

2008-10-05 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0