Toronto

Idag har jag vandrar runt sa mycket att min ena vad har lagt av!
Jag har varit i varldens hogsta byggnad idag, CN Tower. Det var coolt. Far ni till Toronto maste ni se det!
Sen har jag vandra runt och runt, aven varit pa ett skomuseum.

Holl nastan pa att glomma bort! Jag har varit pa ett hockeymuseum. Avis Andreas?

Fosokte att boka fler natter har, men det var fullbokat sa nu har jag bokat in mig pa ett lyxhotell om man jamfor med hostel. Men det var fullt overallt annars och jag ville inte hamna i ett slumomrade!

Imorgon ska jag till Niagarafallen! Ska bli tuftt!

Toronto ar helt klart tuffare an Montreal!

Kommentarer
Postat av: Jennie

karin nu får du sluta se en massa saker, jag blir ju alldeles avis! ;)

2008-10-04 @ 00:23:55
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se/
Postat av: Ellet

Fränt! :D

2008-10-04 @ 09:22:27
Postat av: Andreas

Avis? Om jag är!!! :D Jag längtar tills jag får se dina bilder från resan!

2008-10-08 @ 08:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0