Ben and Jerry

Sista dagen i Burligton. vi skulle fara till Ben and Jerrys glassfabrik, men det gick inga bussar dit och en taxi pa 40 dollar enkel vag kandes vi inte sugen pa. Sa det far bli ett besok pa en Ben and jerry affar istallet!

Tjejerna har svart att komma upp pa morgonen och staller typ tusen alarm varje morgon. Imorse var den forsta kl 7.00. det anda dom gor ar att stanga av den och somna om, medans jag ar klarvaken! Harligt!

Imorgon 15.05 drar vi till Kandad. Ar himla glad att jag inte har planerat min resa in i minsta detalj, for i sa fall sa hade jag inte kunnat fara hit och sen till Montreal. For det var ingenting jag hade tankt pa ens.

Nu ska jag snart ga ut och titta i alla sota sma butiker som finns har. Georgina ska ga pa en konstig bio och Imogen ska ta kort. Dom at helt klart valdigt konstnarligt lagda!

Kommentarer
Postat av: Ellet

oh, ja älskar ben and jerry! ja måste bita mig själv i läppen och titta åt ett annat håll för att klara av att inte köpa en förpackning när ja handlar.! ät mycke sån glass för det är ju svindyrt i sverige! iaf luleå.. kul att du har kul baby! =) ta mkt kort!!

2008-09-29 @ 17:28:08
Postat av: Emma

köp hem lite B & J till mig vetja... Hahaha

2008-09-29 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0