Aj

Jag hade så många planer för dagen. Men så imorse när jag var ute med hundarna så hostade jag till och det blev nått konstigt på sidan av ryggen så nu kan jag knappt lyfta armen. det är så jäkla konstigt. Men alvdeon är som sagt bra.
På måndag så ska jag helt klart till sjukgymnasten, dom får göra tid för mig. För jag blir knäpp, trodde att det skulle gå över men det blev bara värre! Ja ja, inge mer gnäll om det här för ikväll!

Vovvarna och Jocke sover. Ix och Elmer är så söt, det ser så lustigt ut när dom busar eftersom hon är så smal och hög på benen medans Elmer har korta ben och en bred kropp! 

Jag har föresten registrerat mig på Gratis Bio, där kan man få presentkort om man samlar på sig nog med poäng! Verkar himla bra, regga er genom mig så får ni 75 poäng och så får ju jag poäng också! Sen om man beställer från typ Haléns så får man poäng och rabatt! Värsta bra!

Kommentarer
Postat av: emma

sorry cookie, inget sånt för mig.

hoppas armen axeln ryggen blir bra.

kohokojo

2009-01-25 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0