Atlanta


Dålig bild, men det är iaf en julgran mitt i soliga och varma Atlanta! OS-ringarna som var fontäner, massor av ungar som sprang runt i dom. Hade lust ett tag att själv börja springa där!

 
Jättedåliga bilder, men det här är iaf på valkvällen! Folk var som galna och det var något av det tuffaste jag har varit med om!


Coca Cola museet, smakade alla 72 smaker! Far ni till Italien måste ni smaka Beverly, inte för att den är god! Utan för upplevelsen av att dircka något så..., speciellt!


Martin Luther King Jr museet, den eviga lågan och hans och hans frus grav.



Jag var även på en NHL-match och fick posa med trash, Melanie och Kate. Tycker ni inte att den där killens hår ser ut som Fridas (en pudel alltså)!


Vi gick även på en gaybar för Mikes och Kates skull. Vi andra var trött så Mike stannade kvar själv.

Det var allt för nu om Atlanta. Var en ganska kul stad, men människorna jag träffade var roligare!

Kommentarer
Postat av: emma

rooooligt

2009-01-16 @ 08:18:07
Postat av: Emma-Lisa

Åhh vilka härliga bilder! Kul att få se lite från din resa :D Tycker dock att du skulle ha sprungit igenom fontänen. Jag menar, en dag kommer du ångra att du aldrig gjorde det ;)

Ja, det ska bli intressant att se hur det går för mina naglar. Tänker lägga ner min själ i det, för jag har ALDRIG haft vbra naglar. om det ändå vore så att man bet på dem och de bvar orsaken till att de altid är fula..

Trevlig helg på dig Karin och än en gång . det var väldigt roligt att träffa dig på dansen!

2009-01-16 @ 21:55:42
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0