Feber

Jocke har feber och Lena också. Helt sjuk vad Jocke är varm och han tok fryser!
Jag är sne i ryggen och när jag står rak så syns det på mina axlar. Min västeraxel är helt klart överlägsen min högeraxel nu! Ska till sjukgymnasten på torsdag, så förhoppningsvis så kan hon hjälpa mig!

Idag har jag inte gjort någonting! Var ut på lite affärer en sväng, men hittade inget. Sen läste jag ut Åsa Larssons´" Till dess din vrede upphör" och efter det somnade jag i över en timma. En väldigt produktiv dag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hostelet heter Times Square Dream Hostel. Helt ok med tanke på läget! Vi har Times Suare inom 5 min gångsavstånd :) Vi ska vara här i fyra dagar! :)

2009-01-17 @ 19:45:22
Postat av: Madde Borg

Hej! Hostelet heter Times Square Dream Hostel. Helt ok med tanke på läget! Vi har Times Suare inom 5 min gångsavstånd :) Vi ska vara här i fyra dagar! :)

2009-01-17 @ 19:45:45
URL: http://maddeborg.blogg.se/
Postat av: Madde Borg

Hej igen! Ja det är faktiskt helt ok hostel :) Superbra läge! Hur kommer man i kontakt med NBC? åker man bara taxi dit eller måste man boka i förväg? det vore ju jättekul om man fick gå på en sådan guidad tur! vad borde man mer se i new York förutom empire state building, times square, central park, frihetsgudinnan osv..? :) MVH / Madde

2009-01-17 @ 22:06:25
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0