Veckan som var

Jag har varit riktgit kass på att blogga i veckan. Jag har knappt suttit vid datorn. Jag har jobbat, kommit hem, lagat mat, gått promenad, sett på tv och sedan somnat. Så har varje dag den här veckan sett ut. Jag har varit så himla trött. Antar att det beror på att min förkylning inte har gått över riktigt.

I måndags så hängde jag och Elmer med Cissi, Trixa, Thöa och Ix. Vi gick en promenad och vovvarna fick busa. Elmer var riktigt trött. Igår åt vi smörgåstårta hos Jockes föräldrar, Maud fyllde år i måndags men eftersom minst 50 % av familjen var sjuk så firade vi henne igår. Hon fick en massagedyna! Riktigt bra var den!

Jocke tappad föresten en bit av sin framtand igår. Han har haft en liten fastlimmad bit på nedre delen av en framtand i säkert 10 år. Men igår så lossnaden den, nu ser han ut som en bråkstake som varit ute i slagsmål.


Jätte dålig bild! Jag vet! jag är inte precis en mästerfotograf.

Elmer tycker väldigt mycket om att titta ut genom fönstret (vilket jag antar att alla hundar gör).




 

Kommentarer
Postat av: Emma

De verkar inte som det :/ jag hoppas det tar slut snart!

Hur är det med karin, är du frisk?

2009-01-31 @ 23:31:06
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, visst är han söt där han sitter och står och spanar! ;) Där kan han stå huuur länge som helst! Dom älskar ju att titta ut! Synd ni inte har något som han kan sitta på! Du får bygga något! ;)

2009-02-01 @ 06:15:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: systeryster

åh vilken fin bild både på Jocke och Elmer!! Längtar efter er, ses snart!

2009-02-01 @ 13:37:38
Postat av: nÅke

ikke bare hunner va æ kann se

2009-02-01 @ 16:12:25
Postat av: anna

hör av dig någon kväll om du vill ha sällskap på promenaden!

2009-02-01 @ 19:50:23
URL: http://stannaanna.blogg.se/
Postat av: Ellet

jocke-bråkstaken. han har ju en tendens att alltid hamna i slagsmål :P hehe..

2009-02-01 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0