Snart vidare pa nya aventyr

Om nagra timmar drar jag vidare till Atlanta. Ska ta taget som tar 13 timmar, men tagen ar som sagt valdigt bekvama har, sa det kanns inte sa jobbigt. Kommer fram 8.00 imorrn. Perfa, da har jag sparat in boende en natt ocksa!

Nu ar det bara 16 dagar kvar tills Jocke kommer, helt sjukt! Tiden gar sa jakla snabbt!

Efter Atlanta blir det nog Nashville och sen ev. New Orlens. Men antagligen sa drar jag ner till Miami ivantan pa att Jocke ska komma. Sola och bli lite brun..., eller i mitt fall rod.

Kommentarer
Postat av: anna

du har blivit utmanad. för mer info, se min blogg under rubriken "utmanad"

2008-11-02 @ 19:08:42
URL: http://stannaanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej karin! Du det går som det går, jag vet inte hur det blir än :S Jag hoppas på det men jag har ju börjat läsa jägarexamen och det beror väl på hur långdraget de blir. Men det är ju inte vinter än inte :)



Hur har du det? :)

2008-11-02 @ 19:33:09
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Emma

så jävla skönt det lät. skulle verkligen behöva det....jag alltså=)

2008-11-02 @ 20:04:55
Postat av: Sabitha

Jag har utmanat dig i min blogg!

2008-11-03 @ 14:59:12
URL: http://sabithaisaksson.blogg.se/
Postat av: Ellet

kaka, gissa om ja e avis. just nu vill ja mer än nånsin till usa :P fast en östersund är ju bra likt ibland ;) skulle va nice me florida oxå =)

2008-11-03 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0