Fredag

Fredag! Underbart! Jocke är hemma och det är helg!

Har packat och väntar bara på att Joakim ska komma hem. Då blir det tacobuffe på Stenmans och sen drar vi upp till Lillgoliden. Får se om det blir skoterkörning, känns tveksamt men man vet ju aldrig.

Bakade ciabatta igår, blev jäkligt gott. Har nästan träningsvärk i armarna för jag var tvungen att arbeta degen så länge för att den skulle bli helt perfekt. Till efterrätt imorgon ska jag göra bananpj.  Har aldrig prrövat det, så det blir spännande. Ska nog göra bröd som får jäsa över natten ikväll. Ni som var med på midsommar vet vilket jag menar. Något av det godaste som finns är nog nybakt bröd. Skulle inte kunna gå på nån diet som utesluter bröd. Såna dieter är dumheter!


Trevlig helg! 


Kommentarer
Postat av: Ellet

Jag längtar också tills sommaren och karbäcken :) det är så mysigt där. det är mysigt att vakna till nybakat bröd också! + att du är där :P

2009-04-24 @ 18:01:17
Postat av: jennie

midsommar var underbart i brattis :D ja gör gärna en repris!!

2009-04-26 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0