Påskhelgen

Hemma i Hoting efter att ha varit i Lillgoliden sen i onsdagskväll. Har verkligen varit jättehärligt.
Skärtorsdagen spenderades en del av dagen i soffan framför House säsong 3, lite skoterkörning, besök av en påskkärring och årets första grillning.
På långfredan bar det av till Järsvsjön för fisketävling och skotertävling. Maud vann fisketävlingen och Jocke kom trea i sin klass på skotertävlingen. 
Lördan innebär Sadija fisketävling (ingen aning om hur det stavs, chansar bara!). Gick skit att köra dit, körde fast 6 ggr inom loppet av typ 10 minuter. vill påpeka att vi inte körde led. Fick köra Jockes skoter istället och då gick det mycket bättre. fick några småfiskar och vann en timer. På kvällen for vi till Norrvikoch hälsade på Liljas som hade gjort en isbar! Väldigt trevligt!

Har förretsten brännt mig i ansiktet. Fast inte så mycket som för några år sen då hela mitt ansikte svällde upp så att jag inte hade några höjdskillnader i ansiktet fast i och för sig så har jag ju inte så stor näsa så det behövs ju inte svällas så mycket!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha

2009-04-16 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0