Elmer är ganska billig just nu

elmer har gjort en grej. en riktigt äcklig grej. han har bajsat och kissat på min sida av sängen. det här är andra gången han kissar på min sida av sängen. varför i sängen? varför på min sida? vi trodde att han var riktigt rumsren nu.
vad försöker han säga med det här? att han inte tycker om mig, eller håller han på att pinka in sitt revir.
jag är glad att jag är i hoting och jocke får ta reda på skiten.

Varför i sängen?  

vill bara förtydliga, han kissade och bajsade på täcket och inte på madrassen.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Bläääää...men han är ju söt ändå!

2009-03-12 @ 19:01:36
Postat av: Cissi

Hej. Låter inte bra.. tror inte att ni ska låta honom vara i sovrummet själv alls för det första. Låter som ... ja vi får ta det när vi träffas..:) Konstigt! Han är ju så pass gammal. Och att bajsa.. Har några idéer. Vi hörs!

2009-03-12 @ 20:19:45
Postat av: Carro

Du förstår väl att han protesterar mot nått:) Kraam

2009-03-12 @ 21:03:21
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Du förstår väl att han protesterar mot nått:) Kraam

2009-03-12 @ 21:03:39
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: EMMA

oooookej, tur att det ar din säng. hOPPAS NI FÅR BORT DET DÄR BETENDE, NÄR DE VÄL BÖRJAT BRUKAR DET BLI SVÅRT. tROR DESSUTOM ATT HAN KAN KÄNNA DOFTEN AV KISSET ÄVEN FAST NI TVÄTTAT TÄCKET OCH DÄRFÖR KANSKE HAN GÅR PÅ SAMMA STÄLLE. TJONG

2009-03-12 @ 21:22:15
Postat av: Ellet

stackars kaka!

2009-03-13 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0