Helgen

I helgen var vi i Lillgoliden. Patrik, Cissi, Leia, Oliver, Trixa och Ix var också där (Maud och K-O också, men vi är typ alltid där samtidigt). Vovvarna busade så Elmer är helt slut, han orkar inte ens äta. Jocke är också helt slut, nyss låg han och Elmer och snarkade ikapp. Jag körde fast 2 ggr och körde över ett litet träd. Men i övrigt så tycker jag att det gick riktigt bra.  

     

   

     

Jag vet, mest en massa bilder på vovvarna. Men dom är ju så söt.

Mina frön har förresten växt upp! Jag inbillar mig att jag har gröna fingrar.

Nu ska jag sova, för jag är också ganska slut.


Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Åhh så härliga bilder, Karin!! Hoppas allt är bra :)

2009-03-15 @ 23:11:36
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: emma

såg ju ut vara en trevlig helg! Hemma nästa helg? I will=)

2009-03-16 @ 09:11:06
Postat av: Cissi

FINA bilder!!! :))

2009-03-16 @ 20:38:52
Postat av: Anonym

Jag HADE inte läst ditt inlägg när jag skrev mitt!! Faktiskt!! ju..

2009-03-16 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0