Mums

Har just bakat pizzabullar, ska strax provsmaka en, dricka lite te till och se på desperata.
Pizzabullarna har jag bakat för att ha lite gofika när vi far till Lillgoliden i helgen. Jag äter ju inte korv och är ganska less på varma mackor. Såg förresten en tjej i helgen som hade med sig och gjorde pinnbröd. Känns som att man gjorde det jämt i mellanstadiet. Men är det så gott som jag minns det?

Bara för att jag höll på att säga hur mycket jag tycker om måndagar så var jag på dåligt humör idag!
Aja, pappa säger alltid att man måste ha tråkigt för att veta när man har kul. Antar att det är samma sak med bra och dåliga dagar!

Kommentarer
Postat av: jennie

pizzabullar, vad är det?

2009-03-17 @ 21:04:49
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se/
Postat av: emma

mmmm....men va fasen har jag missat desprete igen... tredje gången nu.

2009-03-18 @ 14:57:20
Postat av: Ellet

jag gillar dina pixxabullar. du bakade sånna i hoting en gång och tog med hem till mig så jag fick smaka :)

2009-03-19 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0