Udda

Så himla kostigt. Jag pratade med min morbror Åke i mobilen och helt plötsligt så hör jag en annan karl prata om vilket väder det ska vara i veckan. Jag säger hallå, men det är ingen som hör mig och efter ett tag så bryts samtalet. Jag försöker att ringa upp Åke men då hamnar jag i samma samtal igen och det är fortfarande ingen som hör mig. jag försöker att ringa honom flera ggr, men det går aldrig fram. Åke ringer upp mig och vi pratar ett tag innan det bryts och när jag ringer upp honom på hans norska mobiltelefonnr så hamnar jag hos nån som hette Roger. Hur udda var inte det här?!

Kommentarer
Postat av: nÅke

det var det men du tastade sikkert fel

2009-03-24 @ 22:52:52
Postat av: Hanna

Jag tror att du av misstag råkade öppna en portal till ett parallellt universum. Jag har själv gjort det ett par gånger, och då har det blivit typ sådär.

2009-03-25 @ 00:28:10
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: anna

haha, läste just att det var fler som drabbades av det där!

2009-03-25 @ 08:16:15
URL: http://stannaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0