.

Första helgen i Vilhelmina sedan i februari. Känns faktiskt ganska konstigt.
Har jobbat idag, var som konstigt medtanke på att jag inte har jobbat helg sedan jag jobbade på Brismark.
När jag kom hem så var vi bjuden på kalas. Oliver hade kalas. Vi åt smörgåstårta och valig tårta. Men jag skippade tårtan för jag hade ätit tårta och godis på banken.

Har bakat formfranska ikväll, så vi har fikat lite och så har vi ju till frukosten imorrn. Är så less på bröd som man köper på affärn. Bakar mycket hellre själv. Usch för köpebröd.




Elmer är så jäkla trött efter att ha busat med Ix i flera, flera timmar.

Kommentarer
Postat av: emma

hörde du mitt mobilsvar?kram

2009-05-21 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0