Utmanad

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Emma

1. Jag ser på Våra bästa år och tycker faktiskt att det är ganska bra! (Skämmigt)
2. Jag tävlar i smyg. T.ex. att jag måste komma före den där personen förbi den där lyktstolpen, eller att jag måste hinna räkna den där bunten med pengar först. För talar jag inte om att jag tävlar så vinnar jag oftast.
3. Jag är skit rädd för vatten, alltså sjöar och hav. Jag vill alltid se botten, annars börjara jag hyperventliera. Jag vet! Skit fjantigt!
4. När jag lagar mat brukar jag låtsas att jag har matlagningsprogram. Det blir så mycket roligare då!
5. Hoppar fortfarande upp i sängen, för det skulle kunna vara ett monster under sängen.
6. Jag tycker att mina vänner är dom bästa. Dom är så bra att jag har svårt att hitta nya som kan matcha dom.
7. Jag är jättebra på hemlisar, men det kan bero på att jag gömmer bort dom nästan på en gång.

Jag utmanar alla som vill.


Kommentarer
Postat av: emma

bra jobbat!!!

2008-05-13 @ 07:59:29
Postat av: Emma

hej funnybunnycookie

2008-05-14 @ 19:45:53
Postat av: Erki

Hallå! :) KUl att du oxå har börjat blogga :)

2008-05-15 @ 10:55:15
URL: http://erks.blogg.se
Postat av: Emma

halllååååå kaaaakkka????

2008-05-19 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0