Baltimore-Washington

Nu ar jag i Washington. Har varit i Baltimore i 2 natter. Det forsta taxichaufforen sager till mig ar att det ar extremt farligt i Baltimore och att man i princip blir ranad sa fort man kliver utanfor dorren, men riktigt sa farligt var det inte i omradet jag bodde. Men jag gick anda hem ganska tidigt.
Traffade en kille fran Australien som hade varit utbytesstudent utanfor Stockholm ett ar, men han hade varit i Ostersund och Lycksele. det var hyfsat konstigt att sitta och prata svenska med en kille fran Australien.

Akte hit till Washington med en tjej fran England...., kom just pa att jag har "kannt" henne i typ 3 dagar och jag har ingen aning om vad hon heter! Maste kanske fraga!

Det har kallt och gratt har just nu och jag langtar efter nybakt brod och oboy!

Langtar efter er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag längtar efter dig också!!! Ja nästan vart man än vänder sig i världen så ser man en blå kub med stora gula bokstäver på :) Allt är bara bra med mig, men det är mycket jobb nu fram till jul! Va rädd om dig vännen. Kram

2008-10-27 @ 18:42:41
Postat av: Emmafemma

Jag blev nästan lite rädd när du inte uppdaterade på flera dagar Kaka, gör inte så igen! kram

2008-10-27 @ 21:21:31
Postat av: Emma

Du förresten, det är kallt och grått här med...

2008-10-27 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0