Nashville

Ni måste vara så jäkla less på att läsa om min feber, hosta och hur snorig jag är. Förlåt!
Nu kommer mer bilder från Nashville istället!

   
Klockan på hostelet, Jospeh lärde mig spela trummor medans vi väntade på hans lektion med Zoro (har spekat trummor med Lenny Krawitz).

   
Country music hall of fame. Elvis bil och Dolly Partos kläder.

 
Melanie och jag. Ännu ett mysko kort på Kai.

Jag rekommenderar verkligen Nahsville. Det var verkligen kul där. Bo i så fall på Nashvilles ända hostel "Music City Hostel".

Kommentarer
Postat av: Sabitha

AAAAh! Elvis bil! Fast kan man verkligen lita på att det är det ? :/ Och krya på dig, typiskt att du blev magsjuk ändå!

2009-02-10 @ 12:27:41
URL: http://sabithaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0