Tillbaka

Jag vet! Jag har varit extremt dålig på att blogga senaste tiden! Ska bli skärpning på det! Hänt sen sist då?
Midsommar var kul! Mamma, Maria och Julia gjorde en midsommarstång som vi dansade runt innan vi for på barndansen på logen. Sen på kvällen så skjutsade Maria mig och Jocke till logen. Så kul att träffa alla!

Förra  helgen  så satte jagplant för andra gången i mitt liv! Helt sjukt vad varmt det var! Kontorsmänniskan i mig fick en chock!

Ikväll har vi varit en sväng till Väggluskojan, där Linnea, Elin, Åsa och Mikaela är för att sova över. Vad då minnen från mellanstadiet? Men jag minns inte att det var så långt dit! Det måste jag ha förträngt!
Imorrn är det trav! Spela lite på dagen och träffa folk, dans på kvällen och träffa ännu mera folk! Underbart!

Hoting på sommaren är bäst!




 

Kommentarer
Postat av: Ellet

Det var grymt kul i väggluskojan! spana in bilderna på facebook :) ni borde ha sovit över!! :) kul ska vi ha ikväll med bara jag slutar jobba nån j***la gång :P kyss

2009-07-04 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0