Måndag

Jag är inne i en period nu när jag älskar söndagar och måndagar. Jag har som så mycket energi och jag ser verkligen framemot en ny vecka! Jag vet jag är knäpp.

Har varit på bibblan (såg så roligt ut när jag skrev det) och lånat 2 talböcker. Skönt att lyssna på när jag kör bil eller lagar mat eller så. En av talböckerna är "Svamkungens son" av Marie Hermansson. Hennes andra böcker "Mannen under trappen" och "Hembiträdet" är så udda och bra så jag ska ge mig på den här också. Linnea och Emma; har ni läst den? Ni andra också för den delen, men Linnea, Emma och jag läste "Mannen under trappen" typ samtidigt. 


   

Ix och Elmer flyger fram.

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag har läst den. Älskar hennes böcker så underliga men på ett bra vis. kramis kakis

2009-03-17 @ 08:22:46
Postat av: Ellet

jag har inte läst den men skulle vilja. jag har "hembiträdet" hemma i hoting så du vet. kyss

2009-03-17 @ 18:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0