Två systrar och hängmattor

Jag skulle vilja ha en hängmatta. Det ser som så skönt ut att ligga där. Men saken är den. Jag tror att jag skulle börja må illa. Jag bli åksjuk av minsta lilla. Ibland när jag kör bil blir jag åksjuk. Då är det illa. Så jag tror inte att det skulle vara så skönt att ligga där. Dessutom så vet jag inte vartr jag skulle hänga den.


Jag är förresten lycklig! Jag har köpt "Sommarens söta" av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman. Jag älskar deras böcker! Jag har alla! Nu ska det till att bakas!





Kommentarer
Postat av: ellet

Du kan hänga den i karbäcken. jag tror du kan öva upp och bli kvitt din åksjuka :P så köp hängmattan!!

2009-05-09 @ 13:33:17
Postat av: emma

ja dom där systrarna...dom är så fina.

Jag önskar mig en sån av dig och LL i inflyttningspresent=)))) HIHI

2009-05-10 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0