Helgen

Vilket underbart väder det har varit i helgen! Funderade starkt på att bada efter att vi hade satt plant. Men trots att tåsjön såg frestande ut så motstod jag efter Jockes blick när jag föreslog det. Han är så förnuftig Joakim. Väldans fin.
Plantsättningen gick i varje fall bra. Vi satte bara 6 lådor. Jocke sa att jag inte ska skulle sikta in mig på en karriär inom plantsättning. Tur att jag inte har några sånna planer.
Karbäcken är underbart!

Imorn ska jag till tandläkaren och laga ett början till hål som nu har hittat sin identitet som ett rikigt hål.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se ett avsnitt av The Hills.

Är förresten i Hoting, har ätit en rikgtig god söndagsmiddag och umgåts med mina fina föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Ellet

jag har badat idag kaka! i havet :) very nice vare. sen fläskade vi i oss en max-burgare nu vid elva.. jag och min lilla luleå-familj! nästan lika bra som din :P

2009-05-31 @ 23:38:44
Postat av: emma

Så fint att du ringde idag, tack!

2009-06-10 @ 08:18:11
Postat av: Sabitha

Tack :) Det var inte illa att få höra det av ett proffs :D

2009-06-10 @ 09:15:40
URL: http://sabithaisaksson.blogg.se/
Postat av: Emma

nu har du lurat in mig i det här oxå!

kläm

2009-06-11 @ 17:00:01
URL: http://emthblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kariiiin blev du rädd när jag sa att M brukade läsa bloggen ..Ha ha , du har ju inte bloggat nå sen dess !!!! Mae råkes / Bubblan.

2009-06-11 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0