Jag, H och A

På högstadiet så var jag väldigt mycket med Hanna och Angelica.
Vi gjorde anden i glaset på mitt rum så många ggr att mina föräldrar tillslut blev galen på ljudet av glaset mot golvet. Så tillslut började vi att plocka bort madrassen från min säng och gjorde anden i glaset på sängbotten istället!

Vi tyckte även att det var skitkul att gå på discon. Vi fixade alltid håret på varandra och jag minns allra helst en gång när vi verkligen var jätte nöjd med frisyererna vi fick till.

Resultatet:
 
Angelicas frisyr var vi mest nöjd med!
Gud så unga och barnsliga vi såg ut! Fast i och för sig så var vi ju det!

Jag har ingen scanner så därför fick det bli ett kort på ett kort =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHA! Varför i hela friden har jag på mig läppstift!? Och Angelicas frisyr, jäklar vad nöjda vi blev med den, spret-tofsen liksom :) Det känns som om detta var inför ett Dorotea-disco?

2008-08-19 @ 19:17:13
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag dör....såsnygga. Hahaaaa

2008-08-19 @ 20:18:57
Postat av: Ellet

Hehe.. ja men ni ser ju ut precis som vanligt!! :P nejdå ja skoja bara. roligt me gamla kort!

2008-08-20 @ 10:54:42
Postat av: Emma-Lisa

Åhh så underbart!!

2008-08-20 @ 12:23:09
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahahaha! Va roligt, vilken fin lugg ja hade:)Å anden i glaset, haha.

2008-08-20 @ 19:50:02
URL: http://angelicaalstergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Tillåt mig små le ( Ebba och didrik)

2008-08-20 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0