Min personlighetstyp

Emma-Lisa utmanade mig på ett personlighetstest. Så jag prövade!

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade.
Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar.
Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer.
Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Vissa delar stämmer medan andra kanske stämmer lite sämre.
Ganska kul att karriärer som skulle passa mig är sånna som jag faktiskt tänkt på att bli!

Eftersom nästan alla jag känner som bloggar har blivit utmanade får det bli Carro ochh Emma N


Kommentarer
Postat av: Hanna

VAFAN! Varför fick du en massa coola jobb som artist, journalist, diplomat, forskare och tv-reporter när jag bara fick vara hemkunskapslärare, hemmafru eller barnomsorgsmänniska? Fy fan vad livet är orättvist ibland. Vad gör du i helgen Kaka? Jag är hemma i Tåsjö och skulle vilja att vi hittade på nånting.

2008-08-21 @ 22:09:29
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller med Hanna, alltså jag blir abvundsjuk....

2008-08-21 @ 22:41:30
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Jag med... fan kakan....

2008-08-22 @ 09:07:38
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0