Utmaning.

För fem år sedan 2003:
Jag gick andra året på företagargymnasiet i Strömsund.
For till Estland med delar av klassen, underbart!
Tog körkort! Längtade efter att få flytta ihop med Jocke.

För tre år sedan 2005:
Hade just flyttat till Vilhelmina på riktigt. Började jobba extra på Handelsbanken i Dorro, men det blev ganska snart en heltid. For till Lena i Brasilien i 2 veckor med Jocke och Andreas. Även det underbart!

För ett år sedan:
Hade bott några månader i vår nya lägenhet. Höll på för fullt att försöka att får någon reda och trivas i lägenheten. 

För tre månader sedan:
Jobbad i Strömsund i 2 veckor. Hängde med Sofie, Zara och Sara. Körde skoter för fullt! 

Igår:
Var jag bakis. Hade en riktigt mysdag i soffan tillsammans med Jocke.

Idag:
Jobbade i Vilhelmina, hade problem med datorerna hela dagen. Somnade på soffan och har inte börjat komma igång försen nu, onödigt!

Om ett år:
Oj, va svårt. Men jag får väl drömma. Jag har mitt egna företag, en vovve, har flyttat till en femma i det här huset.
Allt är klart med huset i Karbäcken!

Kommentarer
Postat av: LL

kaka, hus blir aldrig klara, you know :P

2008-06-15 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0