Atlanta

Ska nog ga pa hockey ikvall. jag har faktiskt ingen koll vilka som spelar med jag tror att det ar Atlanta - New York.
Ganget pa hostelet har redan biljetter, men det blir jag och en kille fran England som hoppas pa att vi ska kunna fa biljetter och sitta med dom andra.

Gick pa bio igar, vi sag "W", jag rekomenderar inte.

Imorrn drar jag till Nashville, har aven bokat flygbiljett darifran till New Orlens. Sag forst nu att jag far betala 15 dollar for min ryggsack, for det ingick inte i priset!

bast att borja dra mig tillbaka till hostelet och dom andra. en av tjejerna fran england ar sa jakla kul, hon kollar oss for FN. England, Tyskland, Australien och Sverige..., det ar mitt Atlanta-gang!

Tjejen fran Tyskland berattade en san dum grej. Hon och en tjej fran Israel hade varit pa en pub och dom borjade prata med en amerikan. Amerikanen sager "Har jag forstatt det har ratt, du ar alltsa fran Tyskland och du ar fran Israel?" Bada nickar och sa fragar han tjejen fran Israel "Sa du ar jude?" hon nickar igen och han ser jattechokad ut och sager " Men far ni verkligen umgas????". det var en annan amerikan som var dar ocksa och han sa att han skamdes over att vara amerikan nar han horde den dar killen saga sa dar. Puckade manniskor!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ska du se NHL hockey!? Alltså jag har varit avundsjuk på dig, men nu går det knappt att beskriva hur avis jag är!!!! Fan va roligt för dig!! Men då fick se Tobias Enström bli matchhjälte, eller såg du aldrig matchen?



/Andreas

2008-11-07 @ 15:59:24
Postat av: Emma

haha fördomar är roliga att skratta åt.

2008-11-07 @ 22:21:56
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/
Postat av: Ellet

haha, de va ju klockrent ju!

2008-11-09 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0