Atlanta

Nu ar jag i Atlanta, kom hit strax fore 8 imorse. Tagresan gick bra, fick sitta sjalv storsta delen av resan.
Tog en taxi till hostelet och pratade valet med taxichaufforen. Kom fram och sov en liten stund, man sover ju inte sa valdans bra pa tag. Hostelet ar lite speciellt, men jag tycker om det.

det finns sa jakla mycket hemlosa overallt. Jag mar sa daligt over det, jag har fatt instruktioner fran hostelet vilka gator man inte ska ga pa for att det finns sa mycket hemlosa dar. Helt sjukt att det ar sa har! Sen verkar manga av dom vara psykiskt sjukt. Varfor far dom inte hjalp? Verkligen fruktansvart!

Imorrn ar det val, alla jag har traffat haller pa Obama och det gor jag ocksa! Sa hall tummarna!

Kommentarer
Postat av: systeryster

Jag håller tummarna för Obama!!!! Ta hand om dig lilla gumman. Kramar i massor

2008-11-03 @ 21:32:51
Postat av: Emma

tummar hållna. tjing fling

2008-11-03 @ 21:45:48
Postat av: Jennie

ja det har ja verkligen! men skulle hellre vara i din sits, du är såå awesome som är där borta :) jaa jag saknar också hemmet, när var det du kom hem egentligen? ha det! kram

2008-11-04 @ 02:03:25
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se/
Postat av: Ellet

jag diggar oxå Obama men du vet ju varför :P hehe.. alltså ja såg oxå alla hemlösa o ja tyckte de va hemskt. värst va de där ungdomsgängen som drog omkring. såg ut som vilka som helst på håll men när dom kom nära såg man hur smutsiga dom va o va illa dom lukta. då mådde ja dåligt. emil tog ju alltid med sig sina rester från restauranger i kartong o gav till de på gatan. och psykiskt sjuka fanns de mest på bussarna tyckte jag, alltså uteliggare då. taskigt land o bo i egentligen. Kram

2008-11-04 @ 17:05:50
Postat av: Carina

Hej, nu e vi i thailand varm & sk'nt hare bra pussh

2008-11-04 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0