I'm leaving on a jetplane

Nu ska jag snart satte mig pa en buss till flygplatsen, ska sedan aka till North Carolina och sen ner till New Orlens. En liten omvag, men jag tar det som ar billigast!

Melanie fran Tyskland kom igar. Vi har bott pa olika hostel tillsammans nu pa slutet. Hon ar jattegullig men har ett hyfsat speciellt skratt! Vi gick ut igar, Kevin Costner upptradde tydligen, sa vi skulle forsoka att ta oss dit. Men det var en privat tillstallning, sa det gick inge vidare. Men en karl som hangde med ut lyckades ta ett kort pa han!

Larde mig forresten att spela lite trummor igar! Joseph (England) ville att jag skulle folja med och ta kort nar han fick en trummlektion av Zoro (tydligen en kand trummis som har spelat for Bobby Brown). Joseph har kommit hela vagen fran England for en 4-tim lang trumlektion. Da ar man hyfsat intresserad!

Btw..., har jag sagt att jag och Jocke hamtar en vovve nar vi kommer hem?

Kommentarer
Postat av: Emma

du nämmde det ja. ganska viktigt vad det är för sort. vilken sort?

2008-11-11 @ 22:41:59
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/
Postat av: Ellet

ja lille elmer. ha glömt o berätta det för mamma o elimar :P hehe förresten så ha ja världens skvaller. måste ringa dig om inte du ringer mig först!! kyss

2008-11-12 @ 19:36:15
Postat av: anna

hej igen. hoppas du mår fint. nu är det inte många dagar till jocke kommer, kul. hoppas du får ett toppenavslut på din resa. inte så tokig att komma hem heller när du har en hund att se fram emot, berätta gärna mer!

2008-11-12 @ 20:18:42
URL: http://stannanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0