Obama can!

Han vann! Helt underbart! Obama vann! Ni skulle ha varit har! Det var sa jakla underbart!
jag och nagra fran hostelet gick till en valvaka pa en sportspub. nar det visar pa alla tv-skarmar som dom hade dar borjade alla skrika, grata, skratta, hoppa och kramas! Jag har filmat, det var helst sjukt. Dom var sa jakla lycklig!
Det var verkligen en upplevese! Pa vagen hem sa tutade alla bilar och alla stod pa sina balkonger och skrek.
Killen som jobbar pa hostelet sa att han har aldrig varit med om att det har varit sa livat efter ett val nagan gang.
En kille som var med igar sa " Det har ar historia och vi ar har nar det hander!"  Ni skulle ha varit har!

Pa hostelet bor det nu 4 killar fran Sverige, 2 fran stockholm och 2 fran Boras. Jag satt och lyssnade pa dom ett bra tag innan jag borjade prata med dom. men tyvarr sa sa dom inget kul.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag grät när jag såg talet...det var ett bra tal. Resten återstår att se!

2008-11-06 @ 13:52:27
URL: http://couldawouldashoulda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0