American girl

Är på svenska kyrkan nu, ska snart äta en ostmacka!

Har varit på en dockaffär, en helt underbar dockaffär! American girl hette den. 4 våningar med dockor!
Man får välja en docka som ser ut som barnet och sen finns det hur mycket kläder och grejer som helst!
Det fanns dessutom ett docksjukhus och en docksalong där dockorna kunde få sitt hår gjort. Jag stod hur länge som helst och kollade! Småtjejerna kommer dit med sina dockor och väljer frisyr. Sen fixar`frisörerna det ocg rengör dockornas ansikten. det kostar typ 20 dollar.

Emma P, om du tröttnar på människorhår kanske du kan börja göra frisyrer på dockor! För att få en rätta glansen använder dom en tandborste!

På fredag kommer Lena! Längtar!

Har förresten blivit förkyld! Bläää


Kommentarer
Postat av: Emma

Det här är ju helt sjukt. Jag älskar det vetdu ju. Var det typ dockskåp?? Berätta mer..... jag vill ha, jag vill va! köpte du nått!!



Jag visste att vi missade nått genom att växa upp i fucking Hoting=) American girl, det verkar vara min typ av medicin.

2008-10-08 @ 19:47:42
Postat av: Ellet

fan va häftigt!! =)

2008-10-08 @ 20:42:17
Postat av: anna

krya på dig vännen. hoppas du inte sjuknar in allt för mycket så det påverkar din resa. du verkar ju ha det toppen, och jag antar att du inte ångrar för en sekund att du drog iväg?! ;) kram

2008-10-09 @ 11:37:29
URL: http://stannaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0