I dag har jag latmasken i mig

Idag tar jag en lat dag. Jag har inte lust att ga och titta pa en massa saker. Jag har inte lust att ga runt runt i kylan. Sa idag stannar jag inne, laser, sover, sitter vid internet och tittar pa tv. Dessutom sa tror jag att jag har lite feber.

Det kanns lite som att jag maste gora saker varje dag. Men hade jag varit pa ett varmt stalle hade jag kunnat slappa pa stranden istallet for att titta pa sevardheter. Sa det har blir en "stranddag". Jag ska ju trots allt vara i Washington i nagra dagar till. Sa alla gratis museum far vanta.

Nu ska jag strax atervanda till min bok och sangen.

Har tagit reda pa att jag ar i ett tjej-rum och att det kommer 2 st idag!

Kommentarer
Postat av: Ellet

synd att de va ett tjejrum, moahahahaha! :P ja ha inte latmasken. ja ha t.o.m vare ute o sprungit nu på nysnön :D fick ett ryck sådär. de dröjer väl nån månad tills nästa gång! ta en stranddag du gumman, de kan du behöva för foten och ryggens skull.

2008-10-28 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0