New York

Har just dumpat ryggsacken pa ett nytt stalle. Verkar mycket battre an det forra.
Pa det forra sa lat sangen varje gang jag rorde mig, jag hade ingen stege for att ta mig upp och ner (jag ar ju inte varldens smidigaste sa det var spannande!), det var ett helt gang som hangde i receptionen, som var alldeles vid vart rum, och dar spelade dom hog musik mest hela natten. Valdig seriost av dom som jobbar dar!


Det ar varmt har idag! Harligt!


Imorrn kommer Lenis! Langtar! Maste bara forsoka att fixa boende har i New York en natt till!

Annars far vi val dra vidare tidigare an vad jag hade tankt!


Kommentarer
Postat av: Ellet

hehe, du skulle hängt me dom o spelat lite svensk musik för de istället :P hehe

2008-10-09 @ 18:02:44
Postat av: Emma

Hur länge stannar lena?

2008-10-10 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0