Helgen

Helgen var väldigt trevlig. Vi for till Hoting igår, plockade upp Frida och drog till Karbäcken. Vovvarna sprang runt och vi skottade av husvagnen, kollade att allt var okej i huset och drog ner till Hoting igen.
Mams och paps hade bjudit Eva och Sven på middag, så mamma gjorde en jättegod portergryta och jag gjorde blåbärspaj till efterrätt.

Imorrn drar jag till Umeå för kurs tisdag och onsdag. Företag ska jag lära mig om. Sen ska jag till Umeå igen nästa tisdag på kurs igen.

Jocke fyller år på onsdag och jag har köpt en helt perfekt present!

Hörs på onsdag, för jag tror inte att jag kommer att blogga innan det!

Kommentarer
Postat av: jennie

å vad köpte du till jocke?? vill veta vad den perfekta presenten är! :)

2009-02-26 @ 20:33:42
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se/
Postat av: emma

jag med... och vad han sa när han fick det.... kram

2009-02-27 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0