Hoting

Jag är så jäkla less på att snyta mig! jag snyter mig säkert 100 ggr på en dag! Min näsa är alldeles röd, även om jag använder näsdukar med balsam! Jag har helt enkelt snytit mig för länge! Faktiskt i 3 veckor nu! jag vet, totlat ointressant och dessutom äckligt. Men nu kan vi släppa det!

Backe idag gick bra. Brukar alltid vara så fullt upp där dom gånger jag har varit där. Men idag var det lungt. Det är roligt att vara på något annat kontor ibland, se nått annat och lära sig eller det kontoret något nytt!

Imorrn ska jag till jsukgymnasten igen, fast nu har jag inte så ont längre. Men hon får väl lära mig övningar så att jag inte får så där så ofta.

Nu ska jag gosa med Fridis! Hennes päls är mysigare än Elmers, eftersom hon är som så mjuk och ullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0