Konstigheter

Idag klev isstolpsittarna ner. Men nu eldas det istället i tunnor utanför våran lägenhet, det finns även soffor där. Ser ungefär ut som i filmer när hemlösa står och värmer sig. Mycket konstigt.

När vi var ute och gick så hade jag på mig Jockes jacka som är något för stor (den varmaste jackan jag hittade), graningekängor med tjocksockar uppdragen upp på jeansen, ett rosa pannband och Jockes bruna mössa (hittade ingen mössa som räckte ner över öronen riktigt), en vit lovikavante och en grå tummvante (hittade bara en av varje). Vi mötte några småkillar som nog hade sin första fylla och dom tittade väldigt konstigt på mig. Jag antar att det inte var för att jag var så snygg.
Jag borde verkligen leta efter mina vantar och min mössa.


Kommentarer
Postat av: Ellet

snyggt kaka :P allt klär en skönhet!

2009-02-09 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0