Snö

Har just varit ute med Elmis. Han älskar snön, blir jätteglad där det är oplogat.
Jocke sover, för han ska upp inatt och skotta mer. Vilket underbart jobb han har valt!

Utanför våra fönster sitter 8 st männsikor på isstolpar. Verkligen dåligt väder för dom, snö och kallt!
Jag skulle inte klara av att sitta där. Skulle bli så uttråkad!
Jocke satte förresten upp dom där stolparna igår, värsta Jocke.


Bilden är från förra året. Blir spännande imorrn och se hur många som sitter kvar.
Har förresten släckt överallt, för dom kan se rakt in i våran lägenhet!

Imorrn drar vi till Brunflo. 5 konstiga underbara Svenssons, 1 vuxen Blomgren och 2 små Blomgrenar, 1 halvt tandlös Åslund, en pudel och en valp. Kan det bli annat än kul? Nopp.

Jag har föresten haft en helt perfekt dag på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Allt i ditt liv verkar ju vara himla trevligt tycker jag Kaka. Jag bara undrar varför det sitter 8 människor på isstolpar utanför erat fönster?

2009-02-05 @ 22:13:36
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hm. Varje år alltså. Är det samma personer varje år? Verkar himla märkligt tycker jag. Men hallå vad roligt, då MÅSTE du höra av dig så vi får ses en sväng! Vad ska du göra här?

2009-02-05 @ 22:29:58
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Ellet

alltså vilhelminaborna är ju lite lustiga :P

2009-02-06 @ 07:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0