Söndag

Idag har det varit så himla fint väder! Fast kallt! Men vi gick en ganska lång promme. Minst 4 500 steg!

       

        

Sen har vi bjudit Maud och K-O på middag, skink- och ostpaj och sen kladdkaka med glass till efterrätt.
Dom sa att det var gott, varken jag eller Jocke känner speciellt mycket smak så vi får lita på dom!

Bakade tekakor imorse, vaknade vid 8, så brödet var inte klart försen vid halv 10. Men gott var det! Älskar nybakt bröd!

Har rensat alla räkningar idag. Visste ni att man ska spara räkningar i 3 år? Ja, jag är en pappersnörd!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag visste inte att man skulle spara dom i tre år. men jag är också en pappersnörd, så det kanske är dags att jag också rensar! :)

2009-02-02 @ 10:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0