Tisdag

Har varit en helt galet effektiv dag! Jag har varit i Åsele och hjälpt Maria med papper. Alla tycker typ att hålla på med alla papper som vi har på banken är det tråkigaste i världen, men inte jag. Jag tycker att det är kul..., jag är sjuk.

Nu ska vi gå prommenad och kanske gå förbi Patrik, Cissi och vovvarna (för jag antar att barnen sover) en sväng om dom vill hänga med oss.

Trixa                                      Thöa                                         Ix
          

Och så Elmer förstås.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad FINA bilder!! På våra fina tjejer.Och er fina kille (och Ix ju:)

Kul att ni kom förbi i kväll. Tycker Thöa också.

kram

2009-02-17 @ 22:45:05
URL: http://cissishundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0