Utmanad

Jag blev utmanade av Anna för evigheter sen. Bättre sent än aldrig!
De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1. Jag hatade mina skrattgropar när jag var liten.
2. Jag är oerhört naiv, fast har blivit mer misstänksam efter åren på banken.
3. Har fotfobi.
4. Har träffat en tjej som hade träffat en tjej som hade skakat hand med Obama när han hade vunnit.
5. Har blivit väldigt dålig på att passa tider efter snart 8 år med Åslunds.
6. Jag är väldigt tävlingsinriktad, men jag döljer det väl eftersom jag tycker att det är en oattraktiv egenskap.
7. Älskar att baka, helst när jag lyssnar på en talbok.

Utmanar som vanligt alla som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0