Utmanad

Emma-Lisa hade utmanat mig för ett tag sen.

Gå in i mappen: Mina bilder på din dator.
Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.
Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen.
Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Bilden jag hade var på människor som jag knappt känner, så jag skippar den och tar istället fjärde mappen och fjärde kortet.



I Hoting. Julia och pepparkakshuset, julen 2007.  

Kommentarer
Postat av: Ellet

åh, jag hade velat äta upp det där!! :)

2009-02-21 @ 13:23:53
Postat av: Ellet

vem är ungen i bakgrunden förresten? :S

2009-02-21 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0