Nu, igår, imorrn och till helgen

Se sjukt mycket framemot helgen! Vi ska ha klasfest ute på Öhn hos Sofie! Fatta 5 år sedan studeneten! Ska bli så himla kul att träffa alla! Bara 3 st som inte kommer, vilket är synd men dom flesta kunde ju komma iaf!

Är hemma i Hoting. Maria och barnen är hemma så tänkte passa på att umgås lite med dom.
När jag diskade så hjälpte Julia mig att torka och när Oskar också ville hjälpa till så suckade hon lite när hon såg att han inte torkade riktigt och sa att han var slarvig. Hon börjar verkligen bli stora tjejen, snart 6 år! men sen blev det bolibompa och då var hon tvungen att pausa torkningen.

Imorrn V-mina igen för städning av lägenheten. Var tänkt så igår också, men då somnade jag i soffan och sen blev jag bara slö!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh Karin det hade vart så roligt! Jag kommer nog inte hem nånting mer, nästa längre ledighet jag har ska jag med familjen ner till göteborg och fira farmors födelsedag. Blir nog kanske lammnatta?

2009-07-08 @ 00:23:50
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Ellet

Jag tycker Jullan o Oskar är så himla söta! de verkade gilla lilla pärla också :)

2009-07-08 @ 17:21:17
Postat av: Emma

Hoppas att ni får toppenbra imorgon!!

2009-07-10 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0