Kurs

Alltför länge sen jag skrev. Är i Umeå nu på kurs. Sista träffen för företagskursen. Mycket intressant, trots att man inte kan ta till sig allt riktigt. Måste jobba med det i verkligheten för att förstå det bättre.
Jag, Linnea och 2 till skippade middagen för lite shopping istället. Köpte skitsnygga skor!

I Helgen var vi i Sundsvall på dop för mitt kusinbarn Alma. Var mycket treviligt. På söndan så hann vi ju självklart med Ikea. Shoppade en bokhylla till, utestolar och en massa småplock.

Träffade även söta Ingela. Hon är en sån fin vän och hon gör mig glad. Det är så fint med vår vänskap, vi behöver inte prata speciellt ofta. När vi ses så är allt precis som när vi pratade sist. Det är så med de flesta av mina vänner och det är det jag tycker är äkta vänskap. Självklartskulle jag vilja ses oftare, helst bo på samma ställe. Men när det inte går så är det skönt att veta vart man har varandra ändå.

Söta Emma! Jag hade tänkt att ringa dig ikväll, men det blir inte alltid som planerat. men jag ringer dig nån dag i veckan! 

Kommentarer
Postat av: ma

Haha det är lugnt söta Kakai. Ring när du har tid.

Jag är också en iupptagen böna så jag vet hur det är...puss

2009-05-28 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0