Ingen synvilla!

Alltså bli inte alltför chockad nu, men det är sant det ni ser. Jag har uppdaterat!

Tänkte att jag ska bli bättre på det här, ser att det trots allt är några få stackare som hoppfullt hänger sig kvar.
Så det här är till er raringar!

Vi har just skaffat en ny dator så jag satt just och tittade på gamla bilder, verkligen kul! Så mycket fina bilder!

Tänkte att vi kunde titta på några!





Väldigt blandade bilder, men det här är några av bilderna som gör mig glad. Sen så är ju en blogg utan bilder ganska tråkig att kolla!

Sen så blir jag väldigt sugen på en Elmer valp till. Titta så liten och söt han var. Fast han är ju i och för sig väldigt söt nu också!



Nästa inlägg ska ni få se att den kända halvrivna ladugården nu är riven. Hur ska folk nu hitta till vår stuga och framförallt vad ska folk prata om? Spänningen är olidlig!


Kommentarer
Postat av: ellet

:D

2011-01-18 @ 18:12:09
Postat av: Carro

CHOCKAD! vad roligt att du är tillbaka:) Kraaaam!

2011-01-19 @ 21:43:57
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0